Al Jazeera Manufactured Current TV Fund Claims, Gore Says

Al Jazeera Satellite Network manufactured claims to $65 million tied to its 2013 purchase of Current TV, the cable network owned by former U.S. Vice President Al Gore, and should be barred from getting access to the funds, according to an unsealed lawsuit.

To continue reading this article you must be a Bloomberg Professional Service Subscriber.