Al Gore Sues Al Jazeera Over $500 Million Current TV Deal

Former U.S. Vice President Al Gore sued Al Jazeera, claiming the satellite news provider owned by the Qatari royal family owes him and a partner $65 million from a deal to buy his network, Current TV.

To continue reading this article you must be a Bloomberg Professional Service Subscriber.