AT&T Settles Suit Over Refusal to Carry Al Jazeera

AT&T Inc. settled a lawsuit over its refusal to carry Al Jazeera Satellite Network’s U.S. cable-news channel on its pay-television service.

To continue reading this article you must be a Bloomberg Professional Service Subscriber.