Murdoch’s News Corp. Denies Pay-TV Piracy Reports

Updated on

Rupert Murdoch’s News Corp. denied reports that a pay-TV software maker it co-owned was involved in piracy aimed at toppling rivals as politicians called for an investigation of the allegations.

To continue reading this article you must be a Bloomberg Professional Service Subscriber.